22 Haziran 2010 Salı

so proud of myself..

İngiltere'den dönüp evde desperate housewife'clık oynamaya başladım tekrar... yazmadığım süre içinde İngiltere'deki evi kısmen boşalttım, eşyalarımın büyük kısmını türkiyeye getirdim, tez danışmanımla konuştum, sağolsun kendisi bana nerdeyse 3 haftada bir toplantı koyarak bütün yaz planlarımı darma dağın etti, sınav sonuçlarım açıklandı, ve tezden de geçer bir not alırsam sağ salim bu master meretini de bitireceğim ortaya çıktı.

Türkiyeye geleli dört gün oldu ama henüz hiçbir şey yapamadım. bundaki temel neden "evet bugün tez için çalışmaya başlayacağımmmmm" deyip kendimi eve kapamam ama hala başlayamamam, dr mcdreamy'nin mütemadiyen ya nöbetçi olması da ya da hastaneden çağrılması

bugün de "makale okuyacağım, serserilik yapmak yok" diye başlasam da güne, yine basarısızlıkla sona erdi planlar. bir baktım ki ben mutfakta yemek yapıyorum. Ama iki senedir neredeyse hiç yemek yapmamışken kendi performansımla gurur duydum. dr'un pek sevdiği zeytinyağlı dolmayı yaptım. bir de ilk kez patlıcan oturtma yaptım. mükemmel değilse bile gayet iyi oldular kanımca. evet blogu yemek bloguna çevirmeyeceğim kesinlikle ama gurur duyduğum şu tabloyu da göstermeden geçemeyeceğim.. şimdi kendisinin işten gelmesini bekliyorum. yemekten sonra da iki makale okuyup ruhumu bu domestiklikten arındırmayı planlıyorum..



2 yorum:

  1. Bence de yemek blogu yapma zira dolmalar nefis gözüküyor... Bakarken neyin kilo yapmasın sonra bize.

    YanıtlaSil