7 Haziran 2010 Pazartesi

Mut-suz


-İngiltere gezimiz tamamlandı..çok yorgunum, bacaklarımın kalınlaştığını düşünmeye başladım yürümekten.. olabilir mi böyle bir şey??
-Dr'u bugün öğle saatlerinde uğurladım türkiye'ye.. O gider gitmez çılgınlar gibi yağmur yağmaya başladı. Evren bana bir işaret yolluyor sanırım..
-Artık ertelemek için hiç bir bahanem kalmadı, teze başlamam lazım..
-Bir de rejime giriyorum; bu gidişata bir dur demem gerek. 30'a yaklaşırken bir de şişko ve selülitli olup depresyonumu azdırmak istemiyorum.
-Yarın doğum günüm, 29 oluyorum. Asıl mutsuzluğum bu yüzden. Zaman su gibi.. gerçi iki yaşında da biraz asabiymişim ben galiba.. Bakın..


2 yorum:

  1. hayır
    belki biraz melankolik, belki kırılmış,
    belki korkmuş, belki meraklı?
    ama çok tatlıymışsınız!
    ve eminim hiç değişmediniz.

    whipple

    YanıtlaSil
  2. @whipple;

    yıllar birşeyler koyarken o çehreye birşeyleri de götürüyor tabi. Bazı gidenlerin yeri dolmasa da yeni gelenler mutluluk yaratıyor..
    Fiziksel olarak pek değişmedim sanırım, burnum ve çenem aynı mesela :) Bir de artık kaşlarım var..

    YanıtlaSil