25 Mayıs 2010 Salı

Trip Planning..

İlk başlarda bu gezi düzenleme, tatil programlama, otel bulma gibi işleri sevsem de üstüste çok defa yaptıktan sonra bir sıkıntı basıyor insana.. Normalde bu işleri de son zamana bırakmayı sevmem, fakat elim gitmiyor nedense bu defa.. ama artık ertelemeyi bırakmak gerek diyerek öğle saatlerinde oturdum bilgisayarın başına. şu ana kadar da büyük bir bölümünü de bitirdim sayılır. ellerime sağlık :)

Dr Mcdreamy'nin cumartesi günü İngiltereye gelecek olması nedeniyle küçük çaplı bir road trip yapmak istedik. İngilteredeki en belli başlı (Londra, Edinburgh, Oxford, Birmingham) yerleri görmüş olmamız nedeniyle bu defa bu çevrede benim de henüz göremediğim Kenilworth, Warwickshire gibi yerlere ve güneybatıya Gallere uzanmaya karar verdik.

Tren biletlerinin pahalı olması ve otobüs yolculuğunun uzun sürmesi nedeniyle araba kiralamayı düşünüyoruz. Tek sıkıntımız trafiğin yönü tabi ki!! ben iki senedir karşıdan karşıya geçmeye henüz alışabilmişken ters yöne akan trafikte araba kullanmaya henüz cesaret edemesem de bu gibi konularda Mcdreamy'nin kabiliyetine güveniyorum. İnsan yine yolun ters tarafında kullanmaya bir süre sonra alışır da sol elle vites nasıl idare edilir bilemiyorum. Umarım otamatik vites ve gps alternatifi olan bir yer bulacağız.

Gezimizin temel noktaları daha önce bahsettiğim Kenilwoth ve Warwichshire; benim İngiltere'ye geldiğim ilk hafta gittiğim Shakespeare'in kasabası Stratford-upon-avon; Galler'in başkenti Cardiff; liman kenti Bristol; hamamlarıyla ünlü aynı zamanda Jane Austen'in memleketi Bath, ve dünyaca ünlü ama hakkındaki yorumları oldukça kötü olan Stonehenge. Bir günümüzü yine Londra'ya ve zamanımız yeter ve de çok yorgun olmazsak bir günü de Robin Hood'un memleketi Nottingham'a ayırmak istiyoruz.

Otel rezervasyonları yapıldı, Araba işi -hopefully- sorunsuz bir şekilde hallolacak. Londra için tren bileti alındı. Çevre gezileri için otobüsler ayarlandı. Şimdi dr'un ingiltereye gelişini beklemek kaldı..

Şimdilik resimler internetten. ama gezip gördükten sonra kendi çektiklerimi paylaşabileceğim umarım..

resimler soldan itibaren: Stratford-upon-avon, robin hood statue in nott's, bath, stonehenge, warwick castle, cardiff.