28 Mayıs 2010 Cuma

Ayakkabı bulamama sorunsalı


Hani derler ya kadınlar ayakkabı alışverişini çok sever, ne kadar ayakkabıları olursa olsun almaya devam ederler diye. İşte bu tespit benim için geçerli değil. Neden mi? Çünkü çok şekilsiz ayaklarım var da ondan.. Şimdi böyle deyince sanki 41 numara geniş ve taraklı ayaklarım var gibi düşünülüyor ama tam tersi..

Bir defa nerdeyse 175'lik boyuma rağmen ellerim ve ayaklarım küçücük benim. Nine West'te 6,5 giyiyorum mesela. Genelde 36,5-37ye karşılık geliyor. Bir de o kadar inceler ki.. tavşan ayağı gibi sanki hiç eni yok.. o yüzden giydiğim ayakkabıların hiç birinin içini dolduramıyorum. En son ne zaman açık bir ayakkabı giyebildim, hatırlamıyorum. Çünkü burnu açık ayakkabı giydiğimde(özellikle de topukluysa)bütün parmaklarım hop diye ucundan dışarı atlayıveriyor. Zaten topuklu ayakkabı giymek de zulüm, normalde bu koca bünyeyi taşımakta zorlanan minik ayaklarım topukluların üzerinde hepten şaşlıyor, iki adımdan birinde tökezliyorum.

Babet giysem yan taraflarından başluk kalıyor. Bir ayak daha sığar yani yanına.. O yüzden çoğunluk spor ayakkabıya ve eskaza bulursam yanlardan bol olmayan babetlere mahkumum.

Bu kadar kinlenmemin sebebi de günlerdir giyecek düzgün bir ayakkab bulamamam. İki gündür coventry ve birmingham'ın altını üstüne getirdim. Yok. Zaten burda 4 (37) numara bulmak çok zor. en çok 39-40lar var. Mevcutlar da olmuyor. En sonunda gittim Marks and Spencer'dan babaanne ayakkabısı gibi bişey aldım.

Mutlu muyum? Hayır.. Yine olsa alır mıydım? Mecburen :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder