20 Mart 2010 Cumartesi

Hazırlanmış bir yere gidiyor gibiyim..


işte özlemle beklenen gün geldi sayılır.. şu h.sonunu da bir atlatabilirsem pzt akşamı ankaradayım.. şimdiden bavulum yapıldı. sanıyorum 30 kiloyu aştım yine. of ben bunu nasıl tren istasyonuna kadar taşıycam diyorum ama bir yandan da içine doldurup duruyorum birşeyler..

ing.de öğrenci olmanın kötü yanı ne deseniz bin tane şey sayabilirim size. (mesela sadece hava hakkında saatlerce konuşabilirim.. zaten burda insanlar havadan başka birşeyden bahsetmiyor..) ama en güzel yanı tatillerinin çok olması. burda bir akademik yıl yüksek lisans öğrencileri için 4 dönem sürüyor. ilk dönemden sonra bir aylık bir noel tatili, ikinci dönemden sonra yine bir aylık paskalya tatili var. benim paskalya tatili sonrası sınavlarım öncesi iki hafta daha boşluğum olduğu için altı hafta süreyle ank.dan bildireceğim. tabi ank.da olmak boş oturacağım anlamına gelmiyor. yine ders yine ders.

bu arada taşınma tarihimiz de belli oldu, perşembe günü sabah 8de gelicekmiş nakliye şirketindekiler. aman allahım nasıl profesyoneller, expertise için gezmeler, binaya dışarıdan asansör kurmalar, avizelere kadar herşeyi çıkarmalar, siz hiçbir şeye dokunmayın, biz toplayıp yerleştiricez falanlar.. biz daha öncekinden deneyimli olduğumuz için biraz titizlendik bu konuda.. daha önce henüz bir senelik buzdolabımız üzerinde üç tane göçük açıp krem rengi koltuklarımını çamura bulamayı beceren nakliyecileri anıyoruz hala ara ara.. tabi ben yine elin adamları eşyalarımı kurcalamsın diye köle ısaura mode:on'a geçerim ama olsun..

neyse umuyorum bu defa sorunsuz taşınırız. tabi ing.de olduğum için henüz halledemediğim işleri de bir an önce aradan çıkarmam gerek. avize seçicem daha.. siteler bizi bekle geliyoruz..

bu arada sipariş verdiğimiz kitaplık/çalışma odası da takılmış/yerleştirilmiş. henüz göremedim ama meraktan ölmek üzereyim.. bloga çalışma odası aratıp gelen o kadar çok insan var ki kendiminkini de resimleyip koyucam inşallah.

tabi tüm bunlara kadar öncelikle bitirmem gereken şey lanet ekonometri projem. konum: the effect of central bank transparency and inflation targeting on private sector expectations: the case of turkey.. sanıyorum çocuk doğursam bu kadar sıkıntı çekmezdim. umarım ortaya çıkan şey birşeye benzer. tek umudum o :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder