7 Mart 2010 Pazar

Beautiful Day in London with Girls!!




Of yazamadım kaç gündür.. şu ekonometri projesi çok feci canımı sıkmakta.. günlerdir en küçük bir mesafe alamadım.. neyse konu o değil..
dün en sevgili arkadaşım d'nin londraya gelmesini fırsat bularak sabah erken saatlerde londraya gittim.. aman tanrım, londra güneşli olabiliyormuş.. ilk defa masmavi bir gökyüzü ve güneş.. nasıl güzeldi.. bir de sabahın bir köründe trafalgar meydanı müthişti.. tek tük turistler.. nasıl bir sakinlik.. zaten bir şehri gerçek anlamda görmek için ya sabahın köründe ya da gece geç saatte görmek gerekiyor.. bütün kalabalıktan ve turist güruhundan uzak..
sabah kahvaltımızı trafalgardaki kafelerden birinde yaptık. daha sonra alışveriş için oxford street'e gittik, bütün gün o mağaza senin bu mağaza benim gezdik. (bu arada oxford str.deki mango bir harika.. saatler geçirebilirdik orda.. ank.daki en büyük mangonun sanırım 2 katı büyüklüğünde.) akşam üzeri ise covent garden'a gittik. yine çılgın kalabalıktı. tabi cts olunca her zamanki kalabalık katmerlenmişti.. ufak tefek gösteri yapanlar, sarhoşlar, pazardan alışveriş yapmaya çalışanlar vs.. bir kaç pub'a kalabalık nedeniyle giremesek de en sonunda çok şeker bir yer bulduk kendimize.. fish&chips ve bira yaptık.. bu sayede ben de coventry dışında bir yaşam olduğunu görmüş oldum bir kere daha..
şimdilik bu kadar.. işte bunlar da resimler..

covent garden
covent gardenda bir mağaza vitrini.. adını unuttum şimdi, ama vitrini eski dikiş makineleriyle doldurmuşlardı, pek nostaljikti..
trafalgar
tamam hava güzel dediyse bu hiç bulut görmeyeceğimiz anlamına gelmiyor, olsun buna da şükür..

4 yorum:

  1. selam! internette coventry'de öğrencilikle ilgili araştırma yaparken rastladım blog'una. özellikle coventry ile ilgili olan post'larını okudum ve sanırım warwick'te okuyorsun. önümüzdeki sene coventry uni'de master yapma şansım yüksek ve sanırım çok yakında bir seçim yapmam gerekicek. şehir ve tecrübelerinde ilgili özellikle söylemek isteyebiliceğin birşey olabilir mi diye sorucaktım. blog'unu pek beğendim, tahminen az zaman kaldı o sıkıcı atmosferden kurtulmaya, darısı benim başıma. (daha gitmeden dönüşü beklemek.)

    YanıtlaSil
  2. merhaba.. evet warwickteyim. benim geldiğim program iki senelik. ikinci senem olduğu için ekstra daha da baymış durumdayım..
    coventry ünv.hakkında fazla bir fikrim yok maalesef sadece kampüs ünv. olmadığını biliyorum.
    bu şehir/okul seçme meselesi biraz kişisel. eğer çok çalışmak istiyorsan ve akademik kaygıların varsa coventry bunun için gayet uygun olucaktır çünkü ders çalışmaktan başka yapılacabilecek çok bir şey yok. türkiyenin yozgatı kırşehiri falan diyebilirim :)) ben okul ekonomi alanında iyi bir sıralamada diye tercih etmiştim ama biraz pişmanım.. ing.de yaşamak nasıl olur, gezeyim tozayım eğleneyim diyorsan burayı tercih etmemeni tavsiye etmem. ben şu anda bir karar vericek olsam sanıyorum buraya gelmezdim :( tabi diğer alternatiflerin de ne olduğu önemli..
    başka bir sorun olursa da yardımcı olmaya çalışırım. kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  3. öncelikle cevabın için çok teşekkür ediyorum, kişisel mesaj yollamayı beceremediğim için blog'una yazmak zorunda kaldım, kusura bakma. çok farklı bir seçeneğim yok şimdilik, bournemouth olasılığı var, o da güneyde sahilde falan bi nebze hava daha sıcak ve turistik mekan. en azından bir sene programım, sırf okuyup bitirmek için gidicem, neresi olursa artık, şans biraz da sanırım, bi şekilde güzelleştirmeye çabalıycam bulunduğum ortamı. başarılar diliyorum, iyi bak kendine :)

    YanıtlaSil
  4. sorun değil. mail adresim yok zaten blogun herhangi bir yerinde..
    dediğim gibi ben fazladan karamsar olabilirim 2.sene sona ererken. geçen sene daha eğlenceliydi mesela. bournemouth da güzeldir eminim. ben henüz gidemedim.
    herşey gönlünce olur umarım.. yine de bol bol gez ve öğrenciliğn tadını çıkar :)

    YanıtlaSil