11 Ocak 2010 Pazartesi

Saat 6:30

evet saat 6:30.. iki gündür sabahları kalktığım saat.. ondan önceki gün de 5 buçukta kalktım uçağa yetişmek için.. son iki gündür ders çalışmak için hava daha kararmadan uyanıyorum daha doğrusu sürüklenerek yataktan kalkıp çalışma masasına oturuyorum.. burada hava saat 8den sonra aydınlanıyor.. yani gün ışıyana kadar ben nerdeyse iki saattir ayakta ve artık acıkmış oluyorum..
bu hafta iki tane çok önemli sınavım var.. benim için hayat mamat meselesi gibi.. ve de ilk sınavıma 48 saatten az kaldı..
neyse sabah 6 buçuktan beri masa başındayım, omuzlarım çöktü, belim ağrıyor.. kafam kazan gibi.. ve hala yapmam gereken bir sürü şey var.. çalıştığım modellerin, ezberlediğim formüllerin, okuduğum makalelerin hiç biri yok aklımda.. sabahtan beri yemek ve tuvalet gibi zaruri ihtiyaçlar dışında kalkmadım masa başından.. şu anda uykusuzluktan bayılmak üzereyim.. yatsam stresten uyuyamam, çalışayım desem uykusuzluktan çalışamam..
bütün dönem boyunca nerdeyse her gün çalıştım.. tamam noel tatilinde biraz serdim ama bu kadar emeğimin karşılığı olmalı değil mi..
geçer miyim acaba???
offf, çok yorgunum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder