31 Ocak 2010 Pazar

Kısa Kısa vol. unknown

- Yine pazar, yine depresyon, yine yetiştirilememiş işler, yine heba edilmiş bir hafta sonu..

- İngilterenin havası gerçekten benden dengesiz, öğlen kar yağdı, öğleden sonra güneş çıktı.. şimdi dışarısı ayaz..

- salı günü eve gidiyorum ben.. çok sevinçliyim.. tek sevmediğim yanı uçmak.. artık nefret ediyorum uçmaktan.. thy'den daha da nefret ediyorum.. hele yemek servisi sırasında bütün uçağı yemek kokusu basmıyor mu, kusacak gibi oluyoum.. kötü makyajlı kaba hosteslerinden de nefret ediyorum.. aslında onlara kızamıyorum. bir kaç defa iç hat uçuşlarında salyalı amcaların nasıl yazdıklarını gördükten sonra bence genel olarak kibar bile sayılabilirler..

-atatürk havaalanından daha da nefret ediyorum.. of ne var keşke lufthansa azıcık ucuz olsa da münih aktarmalı gitsem? münihe bayıldığımdan değil, ama havaalanı daha küçük ve çok daha sakin..

-ankara nasıl bir başkent ki doğru düzgün dış hat uçuşu yok? ben her defasında neden ist.a gitmek zorundayım??

-bir de şu yurt dışı çıkış harcı denen şeye de illet oluyorum.. ben bayıldığımdan çıkmıyorum, neden her defasında devlete para ödüyorum ülke dışına gidiyorum diye??? 15 lira da olsa çok gereksiz...

-apandist olmuş olabilirim.. korkuyorum.. aslında iştahsızlık yapması lazımmış ama dr mcdreamy bu semptomun türklerde çok tutmadığını söylüyor :) hatta apandist hastaları hastaneye gelirken atatürk orman çiftliğinde döner yiyip öyle gelir diye bir tespiti bile var.. yani bu durumda ben de az önce yarım paket tortilla chips yemiş olmama rağmen apandist olabilirim..

-saçımı boyamam lazım.. yurtdışında yaşamanın gıcıklıklarından biri rahat rahat kuaföre gidememek.. korkuyorum kuaför beni de coventry kızları gibi sluty yapar die..

- bu akşam ev arkadaşlarıma tatlı yapayım dedim.. o da uyduruk yalancı tavuk göğsü, ki onu da 15 yaşımdan beri bin defa yaptığım için gözüm kapalı bile yapacağımı düşünürdüm.. ta ki bugün içine şeker koymayı unutana kadar.. olsun ama altına bisküvileri dizip, üzerine cevizi ve çikolata sosunu bastıktan sonra pek bi afiyetle yediler..

-bu arada 3 hafta sonra evde bir parti düzenliyoruz. portekizlinin başının altından çıktı.. irlandalı olaya atladı, bu dönem sosyal olmaya karar veren avusturyalı pek memnun oldu.. yunanlı ve ingilizden henüz ses çıkmadı.. herkes tanıdığı herkesi çağırıcakmış.. konsept bu.. en son "estimation"larımıza göre 200 kişi (evet iki yüz !!) davet edilicek.. allahım ne olur kimse gelmesin.. kimseyle uğraşıcak halim yok... ay bi de delirmişler galiba akşam 9 sabah 9 yapalım diyolar.. valla geçen gün boots'tan aldığım kulak tıkaçlarımı takarım. millet eğlensin ben çıkar uyurum yukarıda..

- of benim ekonometri problem seti yapmam gerekiyodu di me yarına..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder