31 Aralık 2009 Perşembe

HaPpY nEw YeAr

2009 benim için aslında biraz özelliksiz bir yıldı.. 2009a istanbulda bir arkadaşımızın evinde girerken aslında ne dilemiştim hatırlamıyorum.. dilediklerimi olmuş mudur? sanmıyorum.. dilerim ki 2010 2009dan daha güzel olsun.. benim hala umudum var.. :)

2010 bana bir master diploması, bol bol okumalar, güzel filmler, arkadaşlarımla güzel zamanlar, yeni yeni yerler, güzel tatiller; dr'a güzel yayınlar, sorunsuz vakalar ve ameliyatlar; kardeşime iş; anneme huzur ve sağlık; arkadaşım E'ye eve bir yardımcı; arkadaşım D'ye bir hayat arkadaşı getirsin.. ama öncelikle herkes çok sağlıklı olsun..

bu arada her sene olduğu gibi milli piyango bileti aldım.. geçen sene tarihimin en büyük ikramiyesin kazanmıştım, amorti çıkmıştı :) çok feci hissediyorum.. avcum kaşınıyor.. bu sene büyük ikramiye kesin bana çıkacak.. :)

aşağıdaki dilek de bir maille geldi.. çok beğendim, buraya eklemek istedim..

süpürgecik, süpürgecik. her yıl bana versin daha güzellik..
kurbağa, kurbağacık.. her yıl olsun daha iyi birazcık..
kazan, kazancık.. bol bol gelsin paracık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder