28 Kasım 2009 Cumartesi

Missed My Friends!

Fotoğraf bu yaz kız kıza çıktığımız kaş tatilinde çekildi..
Bileklikleri almamıza neden olan olay ise şöyle gelişti.. Kaş sokaklarında 8. defa turlarken çay bahçesi gibi bir yer gördük ve hadi okey oynayalım dedik.. A. ve ben bir ekip olduk, D. ve M diğer grup.. Odtüde okurken derslerden çok çimenler üzerinde pişti ve king üzerine ihtisas yapmış olan sevgili M'ciğim bu konudaki maharetini de göstererek bizi bi hezimete uğrattı. Oyunun başında karar vermiştik, yenilen taraf herkese bileklik alıcaktı, hem tatilin hem de arkadaşlığımızın bir anısı olsun diye.. ama bilekleri almak kolay olmadı tabi. Oyun boyunca hiç açmamasına ve M sayesinde kazanmasına rağmen hiç birşeyi beğenmeyen D'cğim sayesinde Kaştaki bütün takı tezgahlarını gezdik.. en sonunda herkesin gönlüne göre bir tezgah bulduk. orada satış yapan yaşlı amcayı delirtmek pahasına (yok bunun rengini değiştirsek, bunun boyunu kısaltsak, bunun ucundaki bilmem neyi başka şeyle değiştirsek diye) üzerlerinde gerekli modifikasyonları yaptırdık.. ertesi gün de sahilde bu fotoğrafı çektik.. üzerinde kırmızı göz (!) olan benim...

bu da böyle bir hikaye işte..

post scriptum: önümüzdeki hafta sonu A. evleniyor.. bense maalesef coventry cehenneminden kurtulup katılamıyorum.. umarım çççoooook mutlu olurlar..
post scriptum 2: siyah da M'nin.. günün asıl kazananı o ya, farklı olması gerek :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder