15 Ekim 2009 Perşembe

You young lady! Where are you from?

Bugün uzun zamandır beni rahatsız etmemiş migren ağrılarımdan biri ile uyandım. Sabah onda dersim vardı, giyindim kahvaltı yaptım ama baktım ki olacak gibi değil bir ağrı kesici alıp yattım tekrar.. uyanınca kendimi daha iyi hissettim, aynı ders 2 saatlik aradan sonra devam edecekti. Toparlanıp okula gittim. sınıfın önünde bir arkadaşımla sohbet ederken profesör geldi, birileriyle sohbet etti falan. sonra bana seslendi:
- You young lady! Where are you from?
- Turkey
- Ooo, günaydın.
Elin İngilizinden uyduruk da olsa bir kelime türkçe duymak hoşuma gitti yine de.. Meğer adam ilk dersin 15 dakikasını bildiği tüm dillerde merhaba diyerek harcamış.ama türk öğrenci var mı diyip de kimse el kaldırmayınca atlamış derste türkçeyi.. öyle işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder