3 Ekim 2009 Cumartesi

Waiting for the Bus That Never Comes


Evet ilk hafta itibarıyla İngiltere'deki toplu taşıma sisteminden nefret ettiğimi gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.. Her gün neredeyse bir saatimi geleceği saat duraklarda ilan edilen ama asla gelmeyen otobüsleri bekleyerek geçiyor.. Soğuk üşüyorum, ayakta dikilmeten yoruluyorum, bir de geç kalacağım stresi çekiyorum..
Tabi bu arada İngiltere'deki otobüsler dünya üzerinde görebileceğiniz her türlü pisliği içinde barındırıyor. Koltuklar toz toprak içinde, çantamda anti-bakteriyel sıvı taşımaya başladım.
Bir de okul çıkış saatlerinde özellikle üst kat sesten durulmaz bir hal alıyor..
İlk seçimlerden Coventry Council'a adaylığımı açıklıyorum. Bence buraya da bir metrobüs, Ank.daki gibi katil kılıklı Büyükşehir Belediyesi toplu taşıma araçları yakışır..
Ha bi de ters taraftan gelen arabalardan korkmasam bir bisiklet alıp okula bisikletle gidicem..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder