16 Ekim 2009 Cuma

Kisa Kisa...

- Derslerin arasinda uzun aralardan nefret ediyorum. Iki ders arasinda 3 saatlik bir bosluk var; kahve ic, yemek ye, maillere bak, zaman gecmiyor iste.. Icimden ders calismak da gelmiyor.. Bu postu da okulun b.sayarlarindan birini kullanarak yazdigim icin tr karakter kullanamiyorum.

- Internet basinda ve ozellikla Facebookta harcadigim vakte inanilmaz aciyorum. Aslinda accountumu kapatmayi dusunuyorum. Ama enteresan bi sekilde bir suru insanla iletisimimi de muthis kolaylastiriyor. Bu nedenle vazgecemiyorum. Ozellikle su anda sinifta yaklasik 150 kisi varken ve coguyla bi sekilde tanisinca ayni anda bir suru insanla irtibat kurmanizi inanilmaz kolaylastiriyor. Bir cozum bulmali ama nasil?

-13 Kasimda coook sevdigim bi arkadasimin dugunu icin Turkiyeye gidiyorum. Zaten dr icin gitmek istiyordum. bir tasla iki kus.. Yarin da alisveris icin birmingham :)

- Bu arada Noel tatilimi de planladim. Planin bir haftasini dr ile ingiltereyi kose bucak gezmeye ayirdim.. Sounds greatt!!!

- Ikinci donem icin bir an once secmeli derslerime karar vermek durumundayim. Icinde bulundugum ikilem basitce su: Ileride isime yarayacak ve gercekten ogrenmemin faydali olacagi ve bir o kadar da zor dersler versus nispeten daha kolay ve o kadar da ilginc olmayan ve cok da isima yaramayacak dersler.. Sanirim tercihim ilk alternatiften yana olacak. Ve ben bu kararimdan dolayi ikinci donem bolca pisman olacagim.

- Dun aksam anna`nin tavsiyesiyle A Thousand Splendid Suns diye Khaled Husseini adli Afgan bi yazarin kitabini okumaya basladim. Ideefixe`den baktim' turkcesi de varmis. Muthis surukeyici ve etkileyici bir kitap. En kisa zamanda bitirip yorumlarimi yazacagim.



- Yeni yil olmamasina ragmen yine bir suru karar aldim.. bunlara da 2new education year resolutions2 denebilir.. Kisaca bol bol ft, economist ve referans okumayi, daha az dizi izlemeyi, internet basinda daha az vakit gecirmeyi, daha cok kitap okumayi iceriyor. Acaba basarabilecek miydim.. Hep beraber gorecegiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder