11 Ekim 2009 Pazar

Insomnia


Bu lost adasından beter kılıklı adaya basmamın üzerinden iki hafta ancak geçti. Benim geçen sene de muzdarip olduğum uyku sorunum derhal yeniden başladı. Gece saat 12-1 gibi yatıyorum. Saat 3te ancak uyuyabiliyorum. Özellikle böyle rahatlatıcı gevşetici müzikler dinliyorum, ama hiç etki etmiyor. Sabah saatimi belki 10 defa erteliyorum, saat 8 de uyanmayı hedefleyip her sabah 10 buçuğa kadar uyuyorum; ona da uyku denilirse. Sonra ders çalışmam lazımdı benim diye hayıflanıp depresyona giriyorum. Hava da sağolsun her zamanki gibi tam depresif modda. Bir de evin bulunduğu sokak tam bir jungle. Pencereden dışarı baktığımda sadece bir sürü ağaç görüyorum. İki damla güneş ışığı varsa da dışarıda benim odamda güneş ışığı görmek pek mümkün olmuyor. Bu durum tekrar uyku modumu tetikliyor. Bütün gün sersem gibi geziyorum etrafta..

Dr biraz fiziksel aktivite yapıp yorulmamı söyledi, malum ben koala cinsinden olduğumdan ve bu hafta da derslerim olmadığı için mütemeadiyen evdeyim. Dün yaklaşık bir buçuk saat yürüdüm, o da tabi ki işe yaramadı. Son planım tekrar gece yatmadan önce ballı ılık süt seanslarına başlamak. Belki boyum da uzar değil mi.. Hatta uslu bir kız olursam da belki şirinleri de görebilirim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder