2 Haziran 2009 Salı

Mousakka

Ben- canım bil bakalım bugün öğle yemeğinde ne yedim..
dr shephard- iskender? kalamar?
Ben- ya dalga geçme!!
dr shepherd- pırasa?? ben hergün pırasa yiyorum burda sen yokken (en son iskender yediği için "ben burda pırasa yiyorum sen orda iskender yiyosun" diye ağlamıştım, bu cevap ondan dolayı)
Ben- hayır ya musakka yedim..
dr shepherd- nerden buldun orda musakkayı??

Valla musakkayı kütüphanenin cafesinde buldum :) Uzun zamandır kütüphanede yaşıyorum. malum sınavlarım çok yaklaştı. Genelde de kütüphanenin altında bir cafe/restoran var. orda yiyorum yemekleri de.. bugün gittiğimde bir baktım menüde mousakka var.. aha diye atladım tabi. sonra yanımdaki arkadaşım söyledi.. meğer kendileri pek ünlü bir yunan yemeğiymiş.. şimdi cafe falan dedim de gayet dandik bi yer aslında.. yani böyle dünya mutfağından süper lezzetler falan sunan bir yer değil. yani buradaki saçma kafede bile olduğuna göre demek pek ünlüymüş kendisi..

"Ay bizim yemeğimizin üzerine konmuşlar" diye bik bik yapmıycam. sonuçta yıllarca dip dibe yaşamışız, rakımız da, baklavamız da, dolmamız da aynı olabilir de.. yani adamlar musakka gibi dandik bi yemeği bile pazarlamışlar ya.. ona hayranım...

bizde hala mantının yanına ingilizcesi yazılacağı zaman turkish ravioli yazıyoruz ezik ezik.. haksız mıyım??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder