22 Mayıs 2009 Cuma

Sınav Sonrası Güneşli Havada Buz gibi Bira!!

Bugün final sınavlarımnda ilkine girdim..

Bu ingilizler enteresan insanlar.. şöyle kocaman bir balo salonu düşünün. bu salona yaklaşık 400 sıra (evet tam dört yüz) sıra koyun. hepsine düzgünce birer numara verin.. sonra birbirinden alakasız 4 bölümden 400 kişiyi, bölümlere göre gruplamak suretiyle aynı anda sınava alın..

biz international economics sınavındayken aynı anda French Literature, Physical bilmem ne mechanics ve Japanese (??) Law sınavları vardı. İşin daha da garibi bu sınavların hepsinin süresi farklı. Adamın biri elinde mikrofon konuşuyor. Şu sınav bitmiştir, lütfen sessizce sınıftan ayrılın diye.. Geri kalanlar devam ediyor.. Nasıl yöntem? süper değil mi? Şaka gibiydi tamamen. kendimi koca salonda minik bir nokta gibi hissettim. bir de ortam nasl gergin. zaten öss'den beter içeri cep telefonundan geçtim, kalem kutusu haricinde çanta vs sokmak yasak. ama sözlük getirmek serbest.. tabi bütün çinliler ellerinde kocaman sözlüklerle gelmişler.. (bu çinlileri ingilizce becerileri de ayrı bir post konusu olur sanırım :))

Neyse 3 saat boyunca sayfalar dolusu yazı yazdıktan, formüller türettikten ve grafikleri çizdikten sonra sanırım tanrının son bir aydır tek lutfu olan güneşli havadan dirty duck'ın terasına kurulduk, sınav mağduru üç kişi.. sonra bu dersi almyan ama bizi yalnız bırakmak isteyen sınıf arkadaşlarımız da dahil oldu bize.. :)hiç bir şey düşünmeden güneşte yayılıp buz gibi bira içmek pek güzelmiş yahu..

Kendime bir kaç gün izin vermek istiyorum artık. fırsattan istifade bir kaç arkadaşımla görüşücem. Yarın bir arkadaşla buluşma, üzerine bir sinema planı ve bir sınıf arkadaşımıza sürpriz doğum günü partisi gibi aktiviteler içindeyim.. eğlenceli olacak gibi görünüyor..

İngiltere'de tam 8 ayı tamamladım artık. dünyanın bir sürü yerinden bir sürü arkadaşlar edindim. ama maalesef hemen hemen hepsi seneye programları bittiği için ayrılacaklar. Bazılarını gerçekten çok sevdim, müthiş eğlenceli sohbetler ettik, farklı şeyler öğrendim her birinden. ama acaba onları bir daha görebilecek miyim?? Bunu düşündükçe üzülüyorum bir yandan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder