9 Mayıs 2009 Cumartesi

Nostalji..

Nerden esti bilmiyorum ama bugün aklıma taaa çocuk yıllarından bir dizi geldi (ben film diye hatırladım ama diziymiş).. ismini falan da bilmiyorum.. şimdi aklıma nerden düştüğünü de çıkaramadım..

ahmet özhan ve sibel turnagöl vardı başrollerinde.. benim maalesef öyle çok fazla bir türk filmi kültürüm yoktur (bilen bilir..) hatta hababam sınıfı serisini bile tam izlememişimdir. her nedense annem kardeşimle bana izletmezdi öyle şabanlı falan filmleri.. hatta hatılıyorum annemler kardeşimi de alıp gezmeye gittikleri bir akşam (ki kazık kadardım, orta okula gidiyordum) televizyonda tosun paşa vardı.. ben de fırsattan istifade ancak o zaman izlemiştim.. bir de sanki gizli bir şey yapıyor gibi.. :)) anneme de demedim sonra film izledim diye.. :) sanırım o zaten benim baştan sona izlediğim nadir kemal sunal filmlerinden oldu..

neyse konuya döneyim.. böyle bu dizide ahmet özhan hafız gibi hoca gibi bir şey ve her zamanki gibi çok yakışıklı.. :) sanırım kendisindeki dönüşüm süreci de bu filmden sonraya rastlıyor.. film kültürüm zayıf desem de yakası karnına kadar açık gömleklere ağaçların altında hale soygaziye şarkı söylediği filmleri de bilmiyor değilim.. tabi algıdaki bu seçicilikte çocukluk yıllarımın bir kısımında kendimi emel sayın sanmamın (evet kişilik bozukluğu var bende) ve büyüyünce ahmet özhanla evlenmek istememin de payı olabilir.. napalım biz çocukken elde erol evginle ahmet özhan vardı.. erol evginin saçının peruk olduğunu çok erken öğrenmiş olduğum için kendisinden çabuk soğumuştum :))

uzun bir girizgah oldu; işte ahmet özhan bir de bir paşanın kızına aşıktı, sibel turnagöl.. kızla hafız birbirlerini çok severler ama işte paşa baba izdivaçlarına engeldir vs. Filmden aklımda kalan bir kaç sahne var.. birinde sibel turnagöl bahçede havuz kenarında oturuyo, mavi bir elbise giymiş. ahmet özhan da yanına geliyor.. sanırım tanışmalarının nedeni de müzik dersi gibi bir şeydi.. diğer sahnede aşk filmlerinin olmazsa olmazı jönümüzü destekleyen, komik ama has arkadaş ve ahmet özhan bir kahvede oturuyolar.. kızın da bir kardeşi vardı sanırım.. evde de hizmetçiler kalfalar vs..

neyse ki allahtan google var da hemen aradım buldum.. hafız yusuf efendiymiş adı ve 2 bölümlük bir diziymiş.. çekim yılı da 1989. ben 8 yaşındayken.. internetten afişini bile buldum.. ama bu sanırım sinema tarihinin en berbat afişlerinden biri olarak tarihe geçebilir.. canım hafız yusuf efendinin ne abuk bir resmini koymuşlar öyle..


1 yorum:

  1. Merhaba,

    Bloğunuza reklam almayı düşünürmüsünüz? Bir gezi firması için bloglara reklam çalışması yapıyoruz. Düşünürseniz lütfen cansevena@gmail.com adresinden bizimle bağlantıya geçermisiniz? Size daha detaylı bilgi iletebilirim.

    Kolay gelsin...

    Ahmet CANSEVEN

    YanıtlaSil