13 Mayıs 2009 Çarşamba

Geçtiğimiz Haftanın Sosyal Etkinlikleri

Sınavlarımın yaklaşması yüzünden son derece otçul bir yaşam sürüyorum bir süredir.. Zamanımı daha verimli geçirmek için sürekli planlar yapıyorum.. genelde uygulamadığım planlar yapmakta üzerime yoktur.. tabi ajandama bir günde on makale okumak artı üzerine ekonometriden 2 chapter yazdığım için benim planlarım ilk günden yalan oluyor..

hem stresten hem de yoğunluktan canım pek bir şey yapmak istemiyordu. uzun zaman sonra ilk defa cumartesi akşamı arkadaşlarımla dışarıya çıktım.. önce il divo isimli italyan yapımı bir filme gittik.. film 90lı yıllarda italyada mafya ile işbirliği yaptığı için yargılanan başbakanın öyküsünü anlatıyordu. filmi izlediğimizde grupta bir italyan arkadaş vardı, onun dışındakiler (ben de dahil) tabi pek bi vakıf olamadı konulara.. neyse enteresan bil filmdi.. işin entreresanı adamın bu kadar şaibeye rağmen 7 (evet yazı ile yedi) kez başbakan seçilmiş olması :) filmden sonra da okulumuzun yeni trendy mekanı dirty duck'ta takıldık.

pazartesi günü de birmingham'a Yann Tiersen (Amelie, Good Bye Lenin film müziklerinin bestecisi) konserine gittim. Konser pek beklentilerimizi karşılamadı.. biz büyük bir konser salonunda film müzikleri dinlemeyi bekliyorduk (mesela şöyle..)



Onun yerine barımsı bir yerde son derece gürültülü ve sert bir müzikle karşılaştık. ama yine de Yann Tiersen'ı en önden :)) izleme şerefine de nail olduk.

sanırım bu konser de haziran ortasına kadar gidip gidebileceğim tek sosyal olay olacak.. zira çok çalışmam lazım çoookkk...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder