18 Nisan 2009 Cumartesi

Welcome Back!

Uzun bir aradan sonra kürkçü dükkanına, kampüse, okula, odama ve derslerime geri döndüm..

uzakta olduğum süred boyunca o kadar az düşünmüşüm ve o kadar uzaklaşmışım ki burdan, çok garip hissettim. kapıları bile açamadım.. bavulumu açıp eşyaları yerleştirirken elime bir şeyi alıp "ben bunu nereye koyuyordum ya" diye bile düşündüm.. sonra da bu halim komik geldi. altı üstü 1 ay nihayetinde.. :)

gidiş yolculuğum bu sefer biraz korkulu geçti.. sanırım biraz geçenlerde yaşanan uçak kazasından etkilendim biraz.. bir an ölücez her halde bile dedim içimden.. dönüş yolculuğum da uçağı kaçırma telaşı, etrafımda oturan entresan insanlar, indikten sonra bir saat (tam bir saat) bavul beklemem ve neticesinde otobüsü kaçırmam gibi atraksiyonlarla dolu geçti..

bir aylık tatil bana çok iyi geldi ama yine de kesinlikle yeterli değildi. ilk bir haftayı ank.da biraz dr. shepherdla biraz da arkadaşlarımla geçirdim. sonra biraz ailemin yanında kaldıktan sonra son 10 gün ist.da kaldım. neden bilmiyorum istanbul bu defa bana her zamankinden güsel geldi.. iş güç stresi olmadan serserilik yaptık sabahtan akşama kadar.. en büyük stresimiz kahvaltıyı nerde yapsak, adaya hangi gün gitsek, hangi filmi izlesek ile sınırlıydı. :)

bu son 10 günü derin bir huzurla ve hep güneşli anıyorum..

nicelerini yaşamak dileğiyle..

p.s. fotoğrafları ben çektim.. daha niceleri var ama şimdilik bu kadar.. sırasıyla: ortaköy, pierre loti ve istanbul modern