21 Nisan 2009 Salı

A treat to myself..



Yanda gördüğünüz güzel mavi şey artık benim.. daha önce bir arkadaşımın hediyesi olan minik bir ipod kullanıyordum ama ekranının olmaması ve hafızasının yeterli olmaması nedeniyle onu araba ipodu yaptık.. yolculuklarda vs arabada dinlemek için.. amazondan sipariş ettiğim 4. jenerasyon ipodu'um da bugün geldi.. (amazon.co.uk'den 100 pounda aldım, sanıyorum türkiyedekinden biraz hesaplı oldu)

hevesle hemen müzik yüklemek istedim.. ancak yer kaplayıp b.sayarımı yavaşlatmasın diye bir dvd ye atmıştım müziklerimi ve dvd her nasılsa kırılmış yolda gelirken.. sonuçta sadece b.sayarımda 130 şarkıyı yükeleyebildim.. yani elimde 8 gb'lik bi ipod var ve şu anda % 80den fazlası boş :(

neyse ki pek sevgili bir arkadaşım bu aralar dinlemek istediğim bir iki şarkıyı mail attı saolsun.. :)

ben bir yandan da nasıl müzik bulurum diye düşünüyorum.. tr de olsa şakır şakır indirirdim ama burda üniversitenin networkünü kullanıyorum, yemedi o yüzden.. avea'nın müzik indirme servisinden ücretsiz yararlanabiliyorum ama onlar da ipod da çalışmadı, korumalı olduğu için.. :(

ama bu vesileyle teoman'ın son albümünün tamamını indirdim.. şu anda fonda o çalıyor.. belki ilk dinleyişimden olsa gerek pek güzel gelmedi.. çoban yıldızı nispeten daha sıcak sıcak geldi.. onun dışındaki şarkılar maalesef şimdilik başarısız benim nazarımda.. eski teomanla pek bir ilgisi yok gibi(ki kendisini üniversite yıllarımda pek severek dinlerdim, hatta hazırlıkta bir konseri için yağmur altında bir kaç saat beklemişliğim bile vardır)

bir de teomanla ilgili eleştirdiğim bi husus da, söz yazarken sanırım çok yaratıcı olduğunu düşündüğü sözleri birkaç şarkıda birden kullanıyor.. mesela "kar tanesi ol kon dilimin ucuna.. " ya benzer bir söz saat 03 00'de geçiyordu şu şekilde "küçük bir tanesi, onca yolu uçmuş sonunda tam dilimin ucuna konmuş.".. bunu özellikle mi yapıyor gönderme gibi de ben mi anlamadım bilmiyorum.. bu albümde de bu tip şeylere ratladım..

neyse belki dinledikçe severim, zira geçen sene de yüksek sadakatin albümüne baya bi saymıştım ama sonra aylarca dinledim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder