26 Nisan 2009 Pazar

Kısa Kısa...

- Pazartesiye teslim etmemiz gereken bir grup projesi; proje grubunda birbirinden çeşit 5 insan; grupta hiç bir şekilde toplantılara katılmamış, telefonlara maillere mesajlara hiç bir cevap vermemiş bir hintli; sürekli kendi istediği olsun isteyen bilmiş bir alman; hırslı ve disiplin abidesi bir avusturyalı ve "bitse de gitsek" diyen bir italyan var. akdeniz insanı olmamızdan kaynaklana bir nedenle sanıyorum ben de "bitse de gitsek" modundayım..

-her şey kendi istediği gibi olsun isteyen arkadaş projeyi latex diye word processorda yazmamız konusunda ısrarcı.. bu yaştan sonra yeni bir şey öğrenmek istemiyorum.. :( çok karışık ve zor.. wordün suyu mu çıktı..

- gelecek seneye kalacak yer sorununu çözdüm gibi sanırım.. seneye kampüste değil şehirdeyim.. medeniyete adım adım yaklaşıyorum..

- ekonomik kriz müzik sektörünü de vurdu galiba.. mevcut bütün şarkılardan ve şarkıcılardan sıkıldım.. yeni arayışlar içerisindeyim..

- nil dinledim, sanırım sırf gıcıklıktan sevmedim.. ön yargımın nedeni ise popüler kültürle hiç bir ilgisi olmayan ve mor ve ötesi hariç türkçe müzik dinlemeyen dr shephard'ın geçenlerde nil de şeker kız demesi.. bir de bunun üzerine iki gün sonra ist.da yemek yemek için gittiğimiz yerde yan masamızda karşımıza nil çıkmasın mı.. o kadar da güzel değil.. (kıskanç smiley...)

- havalar ne güzel derken yine rüzgarlı tipik ingiltere havasına büründü bugün.. depresif ve tabi ki gri..

- sınav tarihlerim belli oldu.. çok stresliyim.. ama 15 haziranda herşey bitmiş olacak..

- yaz için kız arkadaşlarımla yunan adalarına gitmek gibi bir planımız var.. onunla ilgili araştırma yapmaya başlamam lazım..

- baharda iş çıkışı tunalı yapmak istiyor canım.. en son bunu yapmak istediğimizde ulusta bomba patlamıştı.. berbat bir gündü.. (bu günü çok iyi hatırlayanlar olacaktır) ama nedense bahar bana tunalıyı hatırlatıyor..

-ankarayı ve evimi özledim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder