19 Mart 2009 Perşembe

Yolculuk

Yarın Türkiye yolcusuyum.. en son 14 şubatta gitmiştim. aslında yaklaşık bir ay olmuş ama bana daha uzun gibi geliyor. bir ay türkiyede kalıp sonra yine buradaki sıkıcı monoton ve sınav stresli hayatıma dönüyorum.. bütün gecem bavul hazırlamakla geçti.. bir yandan yazın dönerken eziyet olmasın diye kışlık eşyalarımı geri götürüyorum.. bir yandan da türkiyedeyken okumam gereken kitapları, makaleleri aldım yanıma.. bunların hepsini ayarlamak bütün gecemi aldı..

ve tabiki bavulum külçe gibi oldu.. hatta excess luggage olmam bile olası.. ama olsun.. yarın akşam üzeri havalimanında olacak olmanın hayali bile değiyor bugünkü yorgunluğuma..

hemen türkiyede yapacaklarımın listesini yaptım. önce birkaç gün ankara ve dost ziyaretleri :) sonra aile ziyareti ve en son istanbul.. bi de yiyeceklerimin listesi var ki pek şenlikli.. geçen doktorcuğumun iskender yediğini duyup ya "ben de istiyoruuuum" diye ağlamamdan sonra (sanki türkiyedeyken hergün iskender yermişim gibi, sonra olayın saçmalığına günlerce güldük) dr. shepherd bana bütün sevdiğim yemekleri ısmarlama sözü verdi.. listenin en başında iskender (tabi ki) ve mantı var..

çok heyecanlıyım.. yatsam kalksam evimde olsam... :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder