16 Mart 2009 Pazartesi

Now i see the sun!!!


Artık bahar geldi..

inanması güç ama gerçekten.. türkiye'de havanın nasıl kötü/karlı/soğuk olduğuna dair haberler alırken ingiltereye bahar geldi..

nasıl özlemişim... ben buraya geldiğimde eylül sonuydu ve hava gerçekten türkiyeye göre oldukça soğuktu. türkiyede incecik yağmurluklarla t-shirtlerle gezilirken burda kazakları giymeye başlamıştık.. kış da oldukça soğuk, sert ve depresifti.. ama uzun ve soğuk bir kıştan sonra baharı hissetmek harika.


bu güneşli hava bile beni mutlu etmeye yetti. ağaçlar hafiften tomurcuk vermeye başlamışlar, çimler yemyeşil, hatta papatyalar bile açmış minik minik.. (fotoğrafta görülmüyor sanırım :( )

sabah biraz işim vardı, özellikle yolu uzatarak etrafta saçma sapan dolandım... hatta mont bile fazla geldi..

türkiyeye dönmeden toparlamam gereken işler olduğu için odaya geldim.. ama camın iki kanadını da sonuna kadar açtım, odamın içi ışıl ışıl.. bir de pencereden fotoğraf çektim.. malum bu hava bir nimet burada.. bu çirkin tuğla binalara rağmen hava güzelken burayı sevmeye başladığımı bile söyleyebilirim..
p.s. başlık metallica (unforgiven II)'dan arak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder