23 Şubat 2009 Pazartesi

Sınav Sonrası ve Strawberry

Sınavdan çıktım..

maalesef beklediğim daha doğrusu istediğim gibi geçmedi. dolayısıyla benim sene sonuna ilişkin endişelerimde bir kabarma baş gösterdi.. off çok çalışmak lazım çok..

sınav sadece 50 dakika sürdü ama fiziksel ve beyinsel olarak ziyadesiyle yordu beni. zaten ayarlama yaparken hata yapmışlar. normalde 3 sınıfa bölüyorlardı sınav popülasyonu. ama bir hata mı olmuş ne.. 200 kişi kucak kucağa oturduk..

sınıf sıcak. bir yandan sınav stresi, elimde bir sürü eşyalar. kitaplarım ve montum kucağımda. zaten daracık masanın üzerinde istatistik tabloları, cheat sheet, hesap makinası, cevap kağıdı ve soru kağıdı. bir yanımda bir ingiliz bebesi diğer yanımda bir hintli.. zaten o ingilize de gıcık oldum. sınıf kalabalık, bu arkadaş yayılmış. "can you please move one seat" dedim gayet kibarca.. allahım bu kadar sıkışık oturulur muymuş, buna kesinlikle gözetmenler izin vermezmiş. çok garipmiş falan.. ingilizce olarak "annem 200 kişi birbirimizin tepesine mi oturucaz. mecbur inci gibi yanyana sıralanıp oturucaz" diyemeyeceğim için sorry morry dedim.. neyse dirsek dirseğe yaptık sınavı.. çıkarken aklıma geldi dank diye bir şeyi yanlış yaptığım.. yanlış yaptığımdan çok hata yaptığımı farketmeme sinir oldum.. bilmeseydim rahat rahat geçiricektim bu geceyi ya.. üf boşuna dememişler "ignorance is a bliss" diye.. bişeyleri bilmeyince ya da farkında olmayınca daha mıtlu oluyorsun..

neyse.. geldim maillerimi kontrol ediyordum ki.. strawberyynet mail göndermiş.. we miss you die.. i miss u too dedim görünce.. ama sürekli gidip geldiğim için türkiyeye duty freeden alıyorum ihtiyaçlarımı, hem artık yeni kurlardan sonr duty free ile aynı, hatta bazen daha pahalı. bir de ingiltereye teslimat yapınca customs ücreti alıyolar sanırım. ama yine de bir bakmaya değer. şu clinique'in anti blemish olayına gireyim diyorum.. belki türkiyeye göndertirim.. ne de olsa bi aydan kısa bir zaman sonra yine evdeyim :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder