11 Şubat 2009 Çarşamba

new year resolutions!! (4ever)


klasiktir ya hani.. illa ki her yıla girerken bir yeni yıl kararları listesi hazırlanır. gerçi ben bu işi abartıp her haftaya başlarken bile yapıyorum. planlı olmayı seviyorum netekim.. illa ki ajandayı bi rkaç listeyle doldurmam gerek. tabi bunlara ne kadar uyuyorum, o konuda pek birşey demek istemiyorum. felaket durumdayım çünkü..

genelde benim yeni yıl kararlarımda her sene şu başlıklar olur:

- çok okunacak.
- çok film izlenicek, haftada en az bir tane.
- üç kilo verilecek. (her sene aynı rakam yalnız, ısrarla 3)
- daha tertipli, düzenli olunacak.
- üstümüze, başımıza saçımıza makyajımıza daha çok dikkat edilecek.
- düzenli ve disiplinli bir şekilde çalışılacak, daha verimli olmaya çalışılacak.
- tv ve internet karşısında daha az vakit geçirilecek.
- çok gezilecek..

son 5-6 yıldır yaptığım listelerde değişmeyen başlıklar bunlar..
tabi yeni yıla gireli bir ayı geçti, ben neden yazıyorum bunları..
geçenlerde bir karikatür gördüm, çok eğlenceli geldi.. tam benlik..
paylaşmak istedim..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder