25 Şubat 2009 Çarşamba

İçimde Nedenini Bilmediğim Bir Sıkıntı ve Alışveriş

Başlık biraz enteresan oldu farkındayım.
Bugün içimde nedenini bilmediğim bir sıkıntı var..

Aslında sabah çok iyiydim. uzun zamandan sonra düzgün bir makyaj yaptım, büyük bir neşe ile derse gittim. dersten sonra sınıftan arkadaşlarla bir kahve içtik. (arkadaşların milliyet durumu şöyle: 2 italyan, 2 alman, 1 japon, 1 genetik olarak çinli aksan olarak ingiliz)

sonra da aslında ders çalışmam gerekirken şehre gittim. şimdi bu üniversite şehrin dışında kalıyor biraz. kampüste de pek bir hayat yok maalesef.. arada canım sıkılınca alışveriş yapmak için falan şehre gidiyorum ben de :) köyden şehre inmek gibi oluyor..

neyse biraz alışveriş yaptım.. gerçi şehir küçük olduğu için pek alışveriş yapacak bir yer de yok.. mevcutlar bir adet h&m, bir next, bir river island, e tabi ki marks&spencer, miss selfridge, ve bir kaç ingiliz markası.. ben sanırım ankara'ya çok laf ettim bu yüzden buraya gönderilerek cezalandırıldım :)

neyse gelelim alışverişe.. kendime h&m'den siyah bir kemer, uzun saks mavisi gibi bir hırka ve bir fular aldım (aslında bu fular işine bir son versem iyi olacak.. çünkü dolabımda kazak başına bir fular/şal düşüyor. ama güzeldi, dayanamadım aldım. ve üçü sadece 26 pound tuttu.. onun dışında da yine kozmetik alışverişi tabi ki.. aslında bir şeye ihtiyacım yoktu ama insan kendini tutamıyor maalesef..

aslında son dönemlerde kendimi takdir etmiştir. türkiyeye giderken duty free'den bile sadece ihtiyacım olduğu için bir nemlendirici ve concealer almıştım. ama neyse bugünkü sicilim de çok fena sayılmaz, bir ruj, bir kaç fırça ve allık :)

dışarı çıkıp biraz hava almak iyi gelir demiştim ama içimden nedenini bilemediğim bir sıkıntı.. ders de çalışamıyorum.. can sıkıntısından canım ailemi izleyeyim dedim. ama o da klasiğe sardı artık.. valla şu yanlış anlaşılma, birbirinden birşeyler gizleme mevhumları olmasa bu türk dizileri var olamazdı sanıyorum. ay bi de o seyhanın saçı ne allah aşkına??


fotoğraf: www.scx.hu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder