10 Şubat 2009 Salı

hoşgeldim boş buldum..

ne zamandır aklımdaydı bir blog açmak.. ülkemden uzak geçirdiğim son bir kaç ay içinde can sıkıntısından bol bol başka blogları izleme fırsatı buldum. uzak diyarlardaki yalnızlığımı (nasıl da arabesk yazarım) ben de bu şekilde paylaşmak istedim.

fırsat buldukça kitaplara, filmlere, hayata, siyasete, ekonomiye ve aklınıza gelebilecek pek çok şeye dair yazmak niyetindeyim.

Blogları izlerken genel olarak bayan blog kullanıcılarının belirli konular üzerinde yazıyor olduklarını gördüm. bunlardan ilki yemek tabi ki. ben de buraya gelmeden önce (türkiyedeyken yani) bol bol faydalanıyordum bu bloglardan. sayelerinde çok şey öğrendim. ikinci olarak moda-makyaj-kozmetik blogları var sanıyorum (burada yaptığım gereksiz bir genelleme ya da cahillikten kaynaklanan bir ahkam kesme de olabilir. affınıza sığınıyorum.)

açıkçası türkiye şartlarını düşündüğümüzde evlerine internet bilgisayar ikilisinin girdiği insanlar belki de azınlığı oluşturuyorlar. bu nedenle aslında bog yazarlarının nispeten toplumsal olarak daha ayrıksı bir noktada olduklarını düşünüyorum. bu nedenle sadece yeme içme-giyme süslenme değil de diğer konulara da değinmek gerekiyor belki de..

uzun lafın kısası demem o ki, benim amaçladığım çalışan, okuyan, dünyaya dair dertleri kaygıları olan, bunun yanında gezmeyi süslenmeyi, yemeyi içmeyi ve eğlenmeyi seven bir şehirli kadın blogu olsun. şimdiye kadar olan örneklerini bilmemenin benim eşekliğimden kaynaklandını belirterek hoş birşeyler yapabilme umuduyla şimdilik ilk postumu sonlandırıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder